Všechna komplikovaná pravidla pro design obchodní výlohy jde nahradit jenom jedním, udělat jí nakřivo. Taková výloha šetří náklady, nevyžaduje žádné složité stavební úpravy, změny v elektroinstalaci ani povolení na venkovní reklamu. Přitom splňuje všechny zásady současného obchodního designu. Výloha má nápad založený na kontrastu, zaujme během několika vteřin, vystupuje z řady konkurenčních obchodů, je jednoduchá, originální, trochu provokuje a vzbuzuje emoce.
Není to úplná novinka a tak je možné stejný nápad najít u historického domu v jihočeském Písku nebo u novostavby prodejny skleněných interiérových dekorací firmy Art of Bohemia v severočeském Novém Boru. Opravdu to funguje, výlohu nelze přehlédnout a dobře se zapamatuje i bez vývěsního štítu a reklamních nápisů.


Na pochybnosti s křivou výlohou může pomoci návrat křivé zeleniny do obchodních řetězců a stále více křivých prvků v designu a architektuře. V přírodě se nic rovného ani nevyskytuje. Při takovém rozsahu práce, nedostatku pracovníků a finančních prostředků by se to ani nedalo zvládnout.