Výhody křivé obchodní výlohy

Výhody křivé obchodní výlohy

Všechna komplikovaná pravidla pro design obchodní výlohy jde nahradit jenom jedním, udělat jí nakřivo. Taková výloha šetří náklady, nevyžaduje žádné složité stavební úpravy, změny v elektroinstalaci ani povolení na venkovní reklamu. Přitom splňuje všechny zásady současného obchodního designu. Výloha má nápad založený na kontrastu, zaujme během několika vteřin, vystupuje z řady konkurenčních obchodů, je jednoduchá, originální, trochu provokuje a vzbuzuje emoce.

Není to úplná novinka a tak je možné stejný nápad najít u historického domu v jihočeském Písku nebo u novostavby prodejny skleněných interiérových dekorací firmy Art of Bohemia v severočeském Novém Boru. Opravdu to funguje, výlohu nelze přehlédnout a dobře se zapamatuje i bez vývěsního štítu a reklamních nápisů.

Písek 2016 © archbla.cz
Nový Bor 2016 © archbla.cz

Na pochybnosti s křivou výlohou může pomoci návrat křivé zeleniny do obchodních řetězců a stále více křivých prvků v designu a architektuře. V přírodě se nic rovného ani nevyskytuje. Při takovém rozsahu práce, nedostatku pracovníků a finančních prostředků by se to ani nedalo zvládnout.

Odpovědět

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Požadované údaje jsou označeny *