Blábol a komiksová bublina ve výloze

Blábol a komiksová bublina ve výloze

Komiksová bublina se dá velmi dobře využít ve výloze nebo na fasádě provozovny, ale opravdu účinná reklama vznikne až teprve s pořádným blábolem. Zaujme kolemjdoucí a nikoho neurazí, protože blábol je jedním z pilířů českého humoru. Také se dobře pamatuje. I nezkušený výtvarník dokáže s tímto jednoduchým nápadem neuvěřitelné věci, zaujmout, zakrýt stavební nedostatky, vytvořit příběh, vyjádřit se mezinárodním jazykem komiksových citoslovcí nebo dokonce popíchnout místní politiky.

V Praze s tímto nápadem přišlo jako první dětské divadlo Minor. V záplavě reklamy města už může zaujmout jenom informace jak tvrdý je hovnivál, kolikrát za minutu blýská okem hlavonožec nebo že hned po kajmanovi má nejvíc zubů zip.

Minor 2016 © archbla.cz
Minor 2016 © archbla.cz

Ve Vršovicích bubliny úplně změnily levnou fasádu z dřevěných latí u farmářské zahrady. A to je v bublinách jenom citoslovce psího štěkání, povzdech při hledání zahradní konve nebo jakou zeleninu si děti oblíbily. Fakt se to nedá přehlédnout.

Vršovice 2016 © archbla.cz

 

Odpovědět

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Požadované údaje jsou označeny *